Voorbereiding - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Marie-Louise Calame

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise

30 Augustus 2015 | Nederland, Rotterdam

Hoe komt het toch dat je altijd last minute nog van alles moet regelen, terwijl je al maanden weet dat je op reis gaat? Totaal geen stress ofzo, maar bedenk het me wel nu ik mn camera aan het leegmaken ben, mijn iphone en mijn spullen klaar leg voor in de backpack.

Morgen om 13:30 uur afgesproken met Corine. Om 16:10 uur vliegen we!! Super veel zin in. Ook tijdens deze reis zal ik als het kan foto's toevoegen, zodat jullie alvast kunnen meegenieten!

X ML

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marie-Louise

Actief sinds 22 April 2009
Verslag gelezen: 978
Totaal aantal bezoekers 18092

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 28 September 2015

Zuid-Korea en Vietnam

09 Maart 2009 - 30 September 2009

Zuid-Amerika

Landen bezocht: