Zal het dan nu lukken? - Reisverslag uit Havana, Cuba van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu Zal het dan nu lukken? - Reisverslag uit Havana, Cuba van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu

Zal het dan nu lukken?

Door: Marie-Louise Calame

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise

21 April 2009 | Cuba, Havana

Nou je moet er wat voor over hebben om je foto´s te delen... gelukkig heb ik dat, want het is veel leuker als jullie mee kunnen genieten van mijn belevenissen.
Hopelijk lukt het nu dus om mn foto´s te uploaden en jullie op de hoogte te houden van mn reis!

  • 22 April 2009 - 14:22

    Anneke:

    Lieve Mariel,

    Wat ontzettend leuk om je foto's te bekijken!
    En wat fijn dat het zo goed met je gaat. Als ik zo naar je kijk op die foto's is het zeker een grote glimlach!
    heel veel liefs Anneke V.

  • 22 April 2009 - 18:29

    JanfolkerT:

    Je weet het: ik ben altijd benieuwd naar foto's. Ze zien er goed uit! Leuk van je te horen. iPOd nog OK?

  • 28 April 2009 - 20:32

    Diana:

    Nog 6 nachtjes slapen en dan vlieg ik weg!!! Joepie....Oh en heb een kamer in een studentenhuis bij mijn school in de buurt!!!! Tot snel Mariel X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Havana

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

03 September 2009

Sucre, mijnen, zoutvlaktes en een stap in Chili

25 Augustus 2009

Van Brazilie naar Boliva

21 Juli 2009

Hang-gliden boven Rio

14 Juli 2009

Brazilie 1

27 Juni 2009

Roraima
Marie-Louise

Actief sinds 22 April 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 18103

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 28 September 2015

Zuid-Korea en Vietnam

09 Maart 2009 - 30 September 2009

Zuid-Amerika

Landen bezocht: