Roraima - Reisverslag uit Santa Elena, Venezuela van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu Roraima - Reisverslag uit Santa Elena, Venezuela van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu

Roraima

Door: Marie-Louise Calame

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise

27 Juni 2009 | Venezuela, Santa Elena

´s Werelds hoogste tafelberg. Een tocht van 6 dagen door de Savanna van Venezuela naar het uitzicht over de Amazone van Brazilie.

Op de Roraima is het Triple point met Venezuela, Brazilie en Guyana (Chavez heeft dat tot Venezuelaans grondgebied verklaard).

• 28 Juni 2009 - 08:19

Anneke:

Hoi Mariel, wat een prachtige fotos, dat moet weer een bijzondere tocht geweest zijn. Fijn te zien dat je de draad van je reis weer hebt opgepakt na oma's overlijden. Dat was wel even een hectische en verdrietige onderbreking. Maar goed dat jij en Carola en je ouders nu even kunnen ontspannen. Ik heb gisteren met de kinderen mijn verjaardag gevierd met een gezellig etentje,woensdag gaan San en Eric voor een maand naar Tampa. geniet van alles wat op je pad komt!
    Heel veel liefs,
    Anneke

• 10 Juli 2009 - 11:47

J.calame@hccnet.nl:

Lieverd wat een prachtige foto,s.
    Wat is het ogelofelijk mooi daar.
    Geniet ervan!!!
    Veel liefs en dikke kus. Mama

• 10 Juli 2009 - 18:36

Anneloes:

Hee Marie-Louise, zat net even op je hyves te kijken en zag de link naar deze site.. Jemig, wat zit je daar stoer op die rots, lijkt me doodeng! En dit is wel even wat heftiger dan kamperen op een camping (dat vind ik al heel wat ;-)) Wat doe je daar allemaal en hoelang blijf je weg? En met wie ben je op reis? Nog gecondoleerd met het overlijden van je oma.. Heel veel plezier daar en tot horens! Kus, Anneloes

• 14 Juli 2009 - 12:11

Hindele:

Joh Mariel wat een waanzinnige foto's, wat een avontuurlijke superreis ben jij aan het maken zeg...
    Geweldig om met je mee te kunnen kijken/lezen, ik ruik, hoor en zie alles zo voor me!

Geniet met volle teugen en tot snel!

Liefs, Hindele