Van Brazilie naar Boliva - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu Van Brazilie naar Boliva - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu

Van Brazilie naar Boliva

Door: Marie-Louise Calame

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise

25 Augustus 2009 | Bolivia, La Paz

Vanuit Rio ben ik naar vrienden gegaan in Sao Paolo, de watervallen van Iguacu bezocht in Brazilie, Argentinie en een dagje Paraquay. Vandaaruit via Pantanal, Brazilie, in 4 dagen naar Rurrenabaque, Bolivia, afgereisd, waar ik 2 dagen in de jungle heb doorgebracht. Daarna richting La Paz, waar ik weer een nieuwe camera gekocht heb. Ziehier het resultaat!

Bolivia is super voor activiteiten. In La Paz heb ik de mountainbike tocht gedaan over de zogenaamde death road, ben ik naar Cochabamba geweest voor een festival, heb ik Laurie en Huib ontmoet in Copacabana, zijn we met zn drieen naar Isla del Sol gegaan en hebben Huib en ik de Huayna Potosi beklommen (6088m, bedekt met sneeuw). De laatse tocht was de zwaarste tot nu toe en stond ik op het punt op te geven. Gelukkig heb ik dat niet gedaan en het resultaat was waanzinnig. Letterlijk op een bergtop zitten en 360 graden rondom kijken, heerlijk, na de inspanning!


  • 25 Augustus 2009 - 11:58

    Diana:

    Hey chica, thnx voor je update. Het is weer indrukwekkend ;-) un beso Diana

  • 26 Augustus 2009 - 18:43

    Eva:

    WOW meissie, wat ziet dat er weer super stoer uit!!! X

  • 28 Augustus 2009 - 10:19

    Anneke Verkaart:

    Lieve Mariel,

    Meid, wat indrukwekkend allemaal, wat moet dat een intense beleving zijn geweest op die berg, je durft wel hoor en wat een prachtige foto's allemaal, kleurrijke mensen en een overweldigende natuur.
    Een reis om nooit meer te vergeten!
    veel liefs
    Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, La Paz

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

03 September 2009

Sucre, mijnen, zoutvlaktes en een stap in Chili

25 Augustus 2009

Van Brazilie naar Boliva

21 Juli 2009

Hang-gliden boven Rio

14 Juli 2009

Brazilie 1

27 Juni 2009

Roraima
Marie-Louise

Actief sinds 22 April 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 18111

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 28 September 2015

Zuid-Korea en Vietnam

09 Maart 2009 - 30 September 2009

Zuid-Amerika

Landen bezocht: