Van Brazilie naar Boliva - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu Van Brazilie naar Boliva - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu

Van Brazilie naar Boliva

Door: Marie-Louise Calame

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise

25 Augustus 2009 | Bolivia, La Paz

Vanuit Rio ben ik naar vrienden gegaan in Sao Paolo, de watervallen van Iguacu bezocht in Brazilie, Argentinie en een dagje Paraquay. Vandaaruit via Pantanal, Brazilie, in 4 dagen naar Rurrenabaque, Bolivia, afgereisd, waar ik 2 dagen in de jungle heb doorgebracht. Daarna richting La Paz, waar ik weer een nieuwe camera gekocht heb. Ziehier het resultaat!

Bolivia is super voor activiteiten. In La Paz heb ik de mountainbike tocht gedaan over de zogenaamde death road, ben ik naar Cochabamba geweest voor een festival, heb ik Laurie en Huib ontmoet in Copacabana, zijn we met zn drieen naar Isla del Sol gegaan en hebben Huib en ik de Huayna Potosi beklommen (6088m, bedekt met sneeuw). De laatse tocht was de zwaarste tot nu toe en stond ik op het punt op te geven. Gelukkig heb ik dat niet gedaan en het resultaat was waanzinnig. Letterlijk op een bergtop zitten en 360 graden rondom kijken, heerlijk, na de inspanning!

• 25 Augustus 2009 - 11:58

Diana:

Hey chica, thnx voor je update. Het is weer indrukwekkend ;-) un beso Diana

• 26 Augustus 2009 - 18:43

Eva:

WOW meissie, wat ziet dat er weer super stoer uit!!! X

• 28 Augustus 2009 - 10:19

Anneke Verkaart:

Lieve Mariel,

Meid, wat indrukwekkend allemaal, wat moet dat een intense beleving zijn geweest op die berg, je durft wel hoor en wat een prachtige foto's allemaal, kleurrijke mensen en een overweldigende natuur.
    Een reis om nooit meer te vergeten!
    veel liefs
    Anneke