Brazilie 1 - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu Brazilie 1 - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu

Brazilie 1

Door: Marie-Louise Calame

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise

14 Juli 2009 | Brazilië, Rio de Janeiro

Ik zit nu sinds een week of 6, exclusief de verdrietige onderbreking, in Brazilie. Wow niets teveel gezegd over dit land! Geweldig.

Mijn verjaardag gevierd in Manaus met een enorme chocoladetaart (foto´s volgen). Toen over de Rio Amazonas, Salvador en ben via de bergen in Rio de Janeiro aangekomen. Helaas zijn mijn camera en ik beiden een andere kant opgegaan en heb ik vanaf het nationaal park, Chapada Diamantina (snorkelen door een grot, abseilen, 3 daagse trektocht), geen foto´s meer. Zodra ik in Bolivia aankom ga ik op zoek naar een nieuwe camera, voorlopig loop ik rond met een wegwerp camera, dat overigens erg grappige situaties oplevert! Misschien kan ik deze digitaal laten ontwikkelen, maar voorlopig dus even geen foto´s meer. Hou jullie op de hoogte met berichtjes...

• 16 Juli 2009 - 23:08

Diana!!! :

Ooooohhhh ben ik je nou vergeten te feliciteren!!!! Wat erg. Nou liefje nog heel erg gefeliciteerd. Hoop dat je een camera vindt. Hoop nog te kunnen skypen met je...Heb nu weer werk aangeboden gekregen in Cuzco voor augustus en heb misschien mijn huis in NL verkocht...Besos Diana