Sucre, mijnen, zoutvlaktes en een stap in Chili - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu Sucre, mijnen, zoutvlaktes en een stap in Chili - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu

Sucre, mijnen, zoutvlaktes en een stap in Chili

Door: Marie-Louise Calame

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise

03 September 2009 | Chili, San Pedro de Atacama

Na mijn avonturen in La Paz ben ik verder gereisd naar een stadje genaamd Sucre, waar je je zonnebril nodig hebt voor het bekijken van de hagel witte gebouwen. Hier heb ik een inca route gelopen en ben ik per ongeluk beland in een dinosaurier park.

Vanuit Sucre heb ik de mijnen bezocht in Potosi, dynamiet gekocht op de markt en heb ik mee gedanst in het feest van Potosi. Via de zoutvlaktes van Uyuni ben ik uiteindelijk na drie dagen in Chili aangekomen. Hier blijf ik een paar dagen voordat ik naar mijn laatste bestemming; Argentinie, ga.

  • 03 September 2009 - 16:45

    Diana:

    Have fun schatje! Ik zou zo terug komen om nog even met je in Argentinië te zijn. Het regent en ik vind NL helemaal niks....wel fijn om iedereen weer te zien..maar ja Besos

  • 04 September 2009 - 16:34

    Anneke Verkaart:

    Lieve Mariel, wat een mooie foto's weer! Bizarre natuur hoor daar. Ook wilde ik je condoleren met het overlijden van tante Bep. Moeilijk toch lijkt me nu je er niet bij kon zijn. Eef San en ik zijn vanmorgen erbij geweest . het was een klassieke eenvoudige dienst en er waren nog best veel mensen aanwezig.Er gebeurt wel heel veel dit jaar in jullie gezin.
    Nog een paar weken en dan ben je er weer, hopelijk op tijd voor "Japie". Marina's buikje is mooi rond, maar mama vindt dat ze nog wel even moet groeien.Ze heeft nog 6 weken, dus hopelijk wordt hij nog wat groter.
    Nu heel veel liefs en nog een paar fijne weken. Anneke

  • 12 September 2009 - 05:27

    RAFAEL:

    HOLA COMO VA TU VIAJE ?^^ yo todavia ando en santiago porque por fin yo decidi de acabar mi viaje kk proxima semana voy a regresar a mexico k ahora donde estas? muchas gracias por subir muchas fotos que pasamos en uyuni kk todo salio bien ^^ lo mas bueno es la fodo que numero 434
    entonces haz una favor
    si todavias tu camara tiene esta foto podrias darme esta foto kk^^ por favor solamente esta foto porque mi camara y tambien mi tarjeta de memoria no funciona ^^
    buen viaje amiga
    e-mail mankhk0106@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, San Pedro de Atacama

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

03 September 2009

Sucre, mijnen, zoutvlaktes en een stap in Chili

25 Augustus 2009

Van Brazilie naar Boliva

21 Juli 2009

Hang-gliden boven Rio

14 Juli 2009

Brazilie 1

27 Juni 2009

Roraima
Marie-Louise

Actief sinds 22 April 2009
Verslag gelezen: 667
Totaal aantal bezoekers 18099

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 28 September 2015

Zuid-Korea en Vietnam

09 Maart 2009 - 30 September 2009

Zuid-Amerika

Landen bezocht: