Hang-gliden boven Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu Hang-gliden boven Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu

Hang-gliden boven Rio

Door: Marie-Louise Calame

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise

21 Juli 2009 | Brazilië, Rio de Janeiro

Wow wat een stad! Rio de Janeiro. Ben hier nu ruim een week, Evita heeft zich ondertussen bij me gevoegd en ik heb denk ik een van de beste weken van mn reis!

Vanochtend ben ik van een berg afgerend hopend op de wind om me op te vangen... Ik vloog gewoon naast vogels en begreep ineens hoe zij zich voelen. Nou ja, zie de foto´s!

• 21 Juli 2009 - 16:49

Eva:

WOW!!
    Dit is zooooo stoer! :D

• 21 Juli 2009 - 19:25

Marco:

Super!!!!!!!!! Ik zou gillend als een speenvarken boven de bomen zweven. Geef mij maar een gevaarlijk festival :-) mis je xxx

• 21 Juli 2009 - 21:22

Jaapie:

dag tante Wies,

Je heb wel hele mooie foto's word een beetje jaloers. Dat vliegen is wel heel stoer zou mijn vader zeggen :-).

XX ook van mijn moeder en vader.

• 22 Juli 2009 - 23:07

Corine:

Kicken!!! Whoohoo! Nice...

xxx

• 03 Augustus 2009 - 09:36

Marie-Louise:

Wow, Mariel! Tof!! Jij durft!! Wat leuk dat Evita contact met jou heeft opgezocht. Hoe gaat het verder?? Het ziet uit alsof je HEEEEEEL veel lol hebt daar! XOXOXO Janette

• 03 Augustus 2009 - 09:37

Janette:

Oops, ik had natuurlijk mijn eigen naam moeten opgeven in bovenstaand bericht! Nu weet je tenminst wie heeft geschreven :))

• 19 Augustus 2009 - 09:01

Tamaar:

mis je!!! oh ja ben jaloers!!! brazilie staat met stip bovenaan mijn lijstje!!!