Valeria & Angel Falls (Venezuela deel 2) - Reisverslag uit Ciudad Bolívar, Venezuela van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu Valeria & Angel Falls (Venezuela deel 2) - Reisverslag uit Ciudad Bolívar, Venezuela van Marie-Louise Calame - WaarBenJij.nu

Valeria & Angel Falls (Venezuela deel 2)

Door: Marie-Louise Calame

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise

27 Mei 2009 | Venezuela, Ciudad Bolívar

Na een paar weken in Colombia doorgebracht te hebben, ben ik weer in Venezuela. Dit keer ben ik op bezoek bij mn huisgenootje uit Dublin, Valeria.
Na het bezoek aan haar, ben ik op weg gegaan naar de Angel Falls (de hoogste single-drop waterval ter wereld).

Op het moment van schrijven zit ik in een internet cafe in Manaus, hartje Amazone van Brazilie..

  • 28 Mei 2009 - 09:38

    Anneke:

    Lieve Mariel,
    Schitterende foto's weer!
    Je maakt heel veel mee en ziet hele bijzondere dingen, ook doe je aparte dingen zo te zien aan het modderbad.Fijn dat het allemaal goed met je gaat!
    Ook mijn felicitaties met je verjaardag, je 25ste geboortedag vieren zo ver van huis is ook heel speciaal. Zondag komen pa en ma weer bij me voor de molentocht, zal ze het bekende envelopje meegeven hoor!
    Een hele fijne tijd verder, heel veel liefs
    Anneke

  • 10 Juni 2009 - 03:01

    Diana:

    Hola chica, come esta? Ben vorige week bij Iguazu geweest! Was waanzinnig. Moet je zeker nog naar toe. En in Argentinië is met de bus reizen spot goedkoop en super luxe. Ben voor 400 peso totaal op en neer gereisd met Via Bariloche (is de naam van de busmaatschappij) Op mijn site staat de link naar hun site. Muchos Besos Diana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Venezuela, Ciudad Bolívar

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

03 September 2009

Sucre, mijnen, zoutvlaktes en een stap in Chili

25 Augustus 2009

Van Brazilie naar Boliva

21 Juli 2009

Hang-gliden boven Rio

14 Juli 2009

Brazilie 1

27 Juni 2009

Roraima
Marie-Louise

Actief sinds 22 April 2009
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 18105

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 28 September 2015

Zuid-Korea en Vietnam

09 Maart 2009 - 30 September 2009

Zuid-Amerika

Landen bezocht: